transport drogowy

CYSTERNY, IZOTERMY, KONTENERY, POJAZDY SPECJELNE, AUTOBUSY, BUSY, NACZEPY I PRZYCZEPY, KAMPERY

Nano-izolacja to zaawansowana technologia termoizolacyjna, która polega na aplikacji cienkowarstwowej powłoki o konsystencji emulsji wodnej. Znajduje ona zastosowanie w wielu gałęziach sektora drogowego, takich jak komunikacja miejska, pojazdy budowlane, pojazdy górnicze, kampery, pojazdy osobowe i inne.

Powłoka, SFEROLIT®, jest aplikowana w systemie, który obejmuje podkład antykorozyjny APM PRIMER o klasie antykorozyjności C5, powłokę SFEROLIT® oraz wierzchnią warstwę epoksydu wodnej. Dzięki temu systemowi, powłoka zapewnia nie tylko skuteczną ochronę termiczną, ale także ochronę przed kondensatem.

Powłoka jest idealna do zastosowania np. w pojazdach do przewożenia betonu, aby minimalizować wysychanie masy betonowej podczas dostaw do klienta. Poza tym można zwiększyć jakość asfaltu podczas transportu w samochodach dostawczych (ograniczenia utrat temperatur. W izotermach, nano-powłoka SFEROLIT® ogranicza straty temperatur oraz zwiększa efektywność energetyczną urządzeń.

System powłok ATENA NANO gwarantuje bezpieczeństwo przed korozją, a wierzchnia warstwa chroni przed agresywnymi chemikaliami, zarówno zasadowymi, jak i kwasowymi. Powłoka jest wodoodporna i wykazuje wysoką odporność na ścieranie oraz mycie pod ciśnieniem.

Dzięki zastosowaniu oferowanej powłoki, możliwe jest obniżenie temperatury nawet do 70%. Grubość powłoki, którą aplikujemy, wynosi od 0,5mm do 5mm DFT (suchej powłoki) i zależy od ilości aplikowanych warstw.


Powłoka może być stosowana na różnego rodzaju powierzchniach, takich jak:

  • izotermy,
  • autobusy elektryczne,
  • betonowozy,
  • kampery, busy,
  • pojazdy górnicze,
  • cysterny, kontenery
truck
cysterna auto
transport
kamper
kamper-5
Zrzut ekranu (138)
Zrzut ekranu (140)

NASZE ATUTY:

• zwiększamy efektywność / zmniejszamy utraty ciepła nawet do 80%
• ograniczamy zużycie energii (energia, gaz, etc.) o 5-20% rocznie, a możliwości są dużo większe!
• obniżamy temperatury do 80% (średnio 50%)
• zwiększamy bezpieczeństwo przed poparzeniami (redukujemy temperatury do bezpiecznych granic BHP)
• temperatury eksploatacji termoizolacji od -60⁰C do +600⁰C w zależności od produktu
• eliminacja kondensatu do 100%, ochrona przed korozją
• zwrot inwestycji od kilku do kilkunastu miesięcy

 

Produkty dla transportu drogowego dobierane są w zależności od typu powierzchni, na której mają być zastosowane, otaczających warunków, klimatu, koncentracji pary i przede wszystkim temperatury eksploatacji:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

MBC

Umów spotkanie lub porozmawiaj z naszymi ekspertami

Szybki kontakt!
+
Wyślij!