transport KOLEJOWY

CYSTERNY, IZOTERMY, KONTENERY, POJAZDY SPECJELNE, AUTOBUSY, BUSY, NACZEPY I PRZYCZEPY, KAMPERY

Nanoizolacyjna powłoka termiczna o konsystencji emulsji wodnej ma szerokie zastosowanie w branży kolejowej, zarówno w transporcie pasażerskim, jak i towarowym. System powłok SFEROLIT®, który obejmuje podkład antykorozyjny APM PRIMER o klasie C5, powłokę SFEROLIT® i górną warstwę epoksydową na bazie wody, zapewnia nie tylko efektywną izolację termiczną, ale także ochronę przed kondensacją. System powłok ATENA NANO gwarantuje ochronę przed korozją, a górna warstwa chroni przed agresywnymi chemikaliami, zarówno zasadowymi, jak i kwasowymi. Powłoka jest wodoodporna i wykazuje wysoką odporność na ścieranie i mycie pod ciśnieniem. Dzięki niej możliwe jest obniżenie temperatury nawet do 70%. Grubość powłok, które można nałożyć, wynosi od 0,5 mm do 5 mm DFT (suchej powłoki) i zależy od liczby nałożonych warstw.

ZASTOSOWANIE

  • wagony dla pasażerów
  • kontenery kolejowe
  • wagony do przewozu towarów
  • cysterny kolejowe
  • lokomotywy
  • tramwaje
transport kolejowy
Zrzut ekranu (94)
Zrzut ekranu (100)
Zrzut ekranu (96)
h4ihss5g
iq2pxba6

NASZE ATUTY:

• zwiększamy efektywność / zmniejszamy utraty ciepła nawet do 80%

• ograniczamy zużycie energii (energia, gaz, etc.) o 5-20% rocznie, a możliwości są dużo większe!

• obniżamy temperatury do 80% (średnio 50%)

• zwiększamy bezpieczeństwo przed poparzeniami (redukujemy temperatury do bezpiecznych granic BHP)

• temperatury eksploatacji termoizolacji od -60⁰C do +600⁰C w zależności od produktu

• eliminacja kondensatu do 100%, ochrona przed korozją

• zwrot inwestycji od kilku do kilkunastu miesięcy


 

Produkty dla transportu drogowego dobierane są w zależności od typu powierzchni, na której mają być zastosowane, otaczających warunków, klimatu, koncentracji pary i przede wszystkim temperatury eksploatacji:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

MBC

Umów spotkanie lub porozmawiaj z naszymi ekspertami

Szybki kontakt!
+
Wyślij!