TRANSPORT LOTNICZY I KOSMICZNY

HANGARY, KABINY STATKÓW I PROMÓW, LUKI, KOMORY, WNĘTRZA

Nanoizolacja, cienkowarstwowa powłoka termoizolacyjna o konsystencji emulsji wodnej, szeroko stosowana w sektorze lotniczym i kosmicznym: szybowce, helikoptery, odrzutowce, samoloty pasażerskie, towarowe, promy kosmiczne. Powłoka SFEROLIT® aplikowana w systemie z podkładem antykorozyjnym APM PRIMER o klasie antykorozyjności C5 oraz powłoką SFEROLIT®, zapewnia skuteczną ochronę termiczną oraz ochronę przed gwałtownymi zmianami temperatur (kondensatem). Jest to ultralekka powłoka o objętości podobnej do powietrza atmosferycznego, co oznacza minimalne obciążenie konstrukcji. Dodatkowo, to wodoodporna powłoka o wysokiej odporności na ścieranie, umożliwiająca redukcję temperatury do 70%. Grubość aplikowanych powłok wynosi od 0,5 mm do 5 mm DFT (suchej powłoki). Grubość powłok zależy od ilości nakładanych warstw.

ZASTOSOWANIE:

  • Kabiny samolotów
  • Skrzydła, komory
  • Całe wnętrza samolotów
  • Hangary lotnicze
  • Skrzynie transportowe
  • Kabiny promów kosmicznych
Zrzut ekranu (184)
Zrzut ekranu (194)
Zrzut ekranu (214)
Zrzut ekranu (199)
Zrzut ekranu (215)

NASZE ATUTY:

• zwiększamy efektywność / zmniejszamy utraty ciepła nawet do 80%

• ograniczamy zużycie energii (energia, gaz, etc.) o 5-20% rocznie, a możliwości są dużo większe!

• obniżamy temperatury do 80% (średnio 50%)

• zwiększamy bezpieczeństwo przed poparzeniami (redukujemy temperatury do bezpiecznych granic BHP)

• temperatury eksploatacji termoizolacji od -60⁰C do +600⁰C w zależności od produktu

• eliminacja kondensatu do 100%, ochrona przed korozją

• zwrot inwestycji od kilku do kilkunastu miesięcy

Produkt cienkowarstwowej nanopowłoki termoizolacyjnej produkcji ATENA, został zastosowany w promie kosmicznym Virgin Galactic – The Spaceship Company. Ultralekka powłoka o gęstości nanocząstek zbliżonej do objętości powietrza atmosferycznego.

jl1vj6f9

Produkty dla transportu drogowego dobierane są w zależności od typu powierzchni, na której mają być zastosowane, otaczających warunków, klimatu, koncentracji pary i przede wszystkim temperatury eksploatacji:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

MBC

Umów spotkanie lub porozmawiaj z naszymi ekspertami

Szybki kontakt!
+
Wyślij!